Poradna Tablety


Autor: | Vloženo: 30.07.2017 000 09:07 | Témata: Poradna Tablety

Tablet se zasekl, vypnul se a i po noci na nabíječce nejde zapnout

Dobrý den,
mám Tablet Lenovo, záruka skončena cca před 14 ti dny. Tablet nereaguje. Při hře zamrznul a od té doby nic. Byl celou noc na nabíječce a ani tak nic. jsem bezradná.
děkuji

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    30. července 2017

    Skuste hard reset. (Vyhladajte si na internete navod podla nazvu modelu.) Pridete tym ale o vsetko, co je v tablete a nie je to zalohovane.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 3. srpna 2017 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, pokuste se tablet uvést do továrního nastavení. To provedete stisknutím kombinace tlačítka pro zapnutí a tlačítka pro snížení hlasitosti při vypnutém zařízení. V nabídce, která se zde objeví vyberte "Factory reset". V této nabídce se pohybuje tlačítkami pro úpravu hlasitosti a výběr se potvrzuje stisknutím tlačítka pro zapnutí.
    Obnovením do továrního nastavení budou vymazány všechny data, která jsou v tabletu uložená. Pokud zařízení bude vykazovat problémy i po obnově do továrního nastavení, nebo do továrního nastavení nepůjde uvést, kontaktujte linku Lenovo na tel. čísle 312 560 560 a sjednejte si bezplatné vyzvednutí vašeho zařízení k následné reklamaci, nebo zařízení odneste ke svému prodejci, který se o její vyřízení postará.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.