Poradna GoClever TAB A104

Autor: | Vloženo: 18.12.2012 000 15:22 | Témata: Poradna GoClever TAB A104

Chyba google storu RPC:S-5:AEC-0

Dobry den, vcera jsem zakoupil tento tablet a po stazeni cca tri aplikaci z google storu se zacala objevovat chyba RPC:S-5:AEC-0. uz sem procetl nekolik for a vyzkousel navody v nich napsane (vymazani uctu, odinstalovani aktualizaci storu, prepinani uctu, vymazani mezipameti, restart tabletu..) jedine co pomohlo, bohuzel jen na chvili, bylo vratit tablet do tovarniho nastaveni. ted mi opet z google storu naprosto nic stahnout. prosim o radu. dekuji

  • MK

    MK

    18. prosince 2012

    me to taky nejde s novym uctem
    kdyz dam svuj stary overeny ucet z xperie hlasi me to chybu 921

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Tom

    Tom

    18. prosince 2012

    Zkuste vymazat data Google Service Framework ,me to pomohlo.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Michal

      19. prosince 2012 - Michal

      Zdar....prosím kde to najdu? Dík


    • Tom

      20. prosince 2012 - Tom

      Ve sprave aplikaci zadat vse,najit google services framewok,otevrit aplikaci a vymazat data,restartovat tablet a melo by to byt v pohode.


    • Erik

      1. ledna 2013 - Erik

      Diky moc ! me to taky pomohlo ! diky diky =)) ...


    • mattes

      8. ledna 2013 - mattes

      Kde to hledat v tabletu nebo na internetu ? Dik


    • Radomír

      11. ledna 2013 - Radomír

      Jsi borec, moc mi to pomohlo, mooooc díky


    • Aleš

      25. ledna 2013 - Aleš

      Moc, moc, moc, moc, moc děkuji, už jsem si zoufal


    • Andrea

      3. března 2013 - Andrea

      Funguje! Díky!


    • Michaela

      9. dubna 2013 - Michaela

      Díky moc pomohlo to :-)))))


    • Jana

      17. června 2013 - Jana

      Díík :)


  • Jirva

    Jirva

    19. prosince 2012

    Tak jsem na to asi přišel. Už jsem stahl 10 aplikací a drží to musíš si stáhnout LiveSuitPack_1.11 a pak TAB A104.2 Android 4.0.4. http://goclever.com... Nabitý a odpojený od zdroje vypneš tablet.Pak držet jakékoliv tlačítko strčit do toho usb do OTG stale držet jaké koly tlačítko a 10X zmáčknout power tlačítko při osmim, už se nainstaluje ovladač ale stejně to musíš ještě zmáčknout dvakrát jinak se to nepřepne do programovacího modu. Pak spustíš LiveSuiPack zadáš nahrání TABA102.2 Androit 4.0.4.img Bude se to asi 4 minuty instalovat. Pak to odpojíš zapneš. A musíš si vytvořit nový účet u googlu. Jinak se chyba objeví znova.

    Já se přihlásil ke starému účtu. A pak jsem musel vymazat Nastavení-Aplikace-Vše-Google Services Framework-"Mazání dat". A pak ještě Obchod google Play-"Mazání dat". A zapnout a vypnout Tablet. A udělat hlavně ten noví účet u googlu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Ricki

    Ricki

    19. prosince 2012

    1) vymažte mezpaměť "android.services.frameworku"
    2) vypněte tablet
    3) zapněte to
    4) google play jede jak má

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (1)
    • Michal

      19. prosince 2012 - Michal

      Funguje.....supér...


    • michal

      19. prosince 2012 - michal

      Dobrej mam ten stejny problem a kde to prpsimvas najdu tu mezipamet...... dik


    • martina

      22. prosince 2012 - martina

      opravdu mi toto pomohlo,zatím jsem stáhla pět aplikací a jede to bez problémů!!! Díky moc! Trápila jsem se s tím už skoro týden.


    • Martin

      23. prosince 2012 - Martin

      muzete mi to prosím podrobne vysvetlim porad mi to nejde dekuji


    • Behold3r

      24. prosince 2012 - Behold3r

      Tohle mi pomohlo, díky :)


    • Mistr85

      25. prosince 2012 - Mistr85

      Také mi to pomohlo, už jsem byl bezradný. Děkuji.


    • Drunkoslav

      28. ledna 2013 - Drunkoslav

      Fakt to funguje díky moc :)


    • kopan1

      4. února 2013 - kopan1

      Pomohlo'super..


  • Michal

    Michal

    19. prosince 2012

    Zdar...taky sem ho koupil a stejná chyba....zatím nic nepomohlo...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Martin

    Martin

    20. prosince 2012

    Mám stejný problém a když se mi to povede rozjet,tak po pár stáhnutých aplikací se to ukáže znova ta chyba. Taky prosím o radu. Díky

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Martin

    Martin

    23. prosince 2012

    prosím Vas kde je ta mezi pamet ? co to je kde to najdu?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Tomas

      23. prosince 2012 - Tomas

      Me to sice funguje(pomohla mi prvni varianta kterou psal Tom) ale to co tady pisou kluci sem taky nikde nemohl najit..


  • 24. prosince 2012 - Oficiální zástupce obchodu electromix.cz

    Oprava chyby (RPC:S-5:AEC-0) v Obchodu Google Play (Goggle Play Store):
    1. Přejděte na Nastavení (Settings)
    2. V levém sloupci klepněte na Aplikace (Apps)
    3. V pravém klepněte na VŠE (ALL) a vyhledejte na seznamu Google Services Framework (Google Services Framework).
    4. Klepněte na Google Services Framework (Google Services Framework). Dále klepněte na Vynutit ukončení (Force stop) a potvrďte OK a dále klepněte na Mazání dat (Clear data) a potvrďte OK.
    5. Po provedení těchto dvou kroků použijte tlačítko Zpět v levém dolním rohu. Nyní jste nastaveni na VŠE (ALL) a vyhledejte tentokrát na seznamu Obchod Google Play (Google Play Store)
    6. Klepněte na Obchod Google Play (Google Play Store). Dále klepněte na Vynutit ukončení (Force stop) a potvrďte OK a dále klepněte na Mazání dat (Clear data) a potvrďte OK.
    7. Nyní vypněte a znovu zapněte tablet.
    8. Po načtení systému Android počkejte asi 10 minut před spuštěním aplikace Obchod Play (Play Store)!

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Míša

      26. prosince 2012 - Míša

      Děkuji :) Konečně někdo kdo to umí vysvětlit i holce :D Pomohlo... :)


    • tamca

      30. prosince 2012 - tamca

      Návod je fajn, ale aj po 20 minutach mi hlasi " Chyba servera " :(


    • Tibor

      5. ledna 2013 - Tibor

      Fajn, ďakujem, toto pomohlo. Predchádzajúce alternatívy som neskúšal.


    • Šimona

      3. února 2013 - Šimona

      děkujem, pomohlo nám, od vánoc se s tím trápíme a váš návod jsem pochopila naprosto lehce, jěště jednou dík moc...


    • Alda

      25. května 2013 - Alda

      nevěřil jsem už ale od té dob funguje


  • radim

    radim

    6. února 2013

    Udelal jsem stejny postup a ted tam mam chybu serveru
    a mam tablet goclever tab a 104.2 jak to resit poradte pls

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Veronika Rausova

    Veronika Rausova

    23. února 2013

    Kdyz jdu na google play napise mi to chyba serveru

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • nextbook

    nextbook

    4. dubna 2013

    Tome díky

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Jiří

    Jiří

    18. dubna 2013

    No bohužel, ani jedna z uvedených rad nefunguje. Nikde v aplikacích ani nevidím Google Service Framework

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • kerim

    kerim

    10. května 2013

    Pokud se jedná o známou chybu RPC:S-5:AEC-0 . níže je postup na vyřešení


    Oprava chyby (RPC:S-5:AEC-0) v Obchodu Google Play (Goggle Play Store):
    1. Přejděte na Nastavení (Settings)
    2. V levém sloupci klepněte na Aplikace (Apps)
    3. V pravém klepněte na VŠE (ALL) a vyhledejte na seznamu Google Services Framework (Google Services Framework).
    4. Klepněte na Google Services Framework (Google Services Framework). Dále klepněte na Vynutit ukončení (Force stop) a potvrďte OK a dále klepněte na Mazání dat (Clear data) a potvrďte OK.
    5. Po provedení těchto dvou kroků použijte tlačítko Zpět v levém dolním rohu. Nyní jste nastaveni na VŠE (ALL) a vyhledejte tentokrát na seznamu Obchod Google Play (Google Play Store)
    6. Klepněte na Obchod Google Play (Google Play Store). Dále klepněte na Vynutit ukončení (Force stop) a potvrďte OK a dále klepněte na Mazání dat (Clear data) a potvrďte OK.
    7. Nyní vypněte a znovu zapněte tablet.
    8. Po načtení systému Android počkejte asi 10 minut před spuštěním aplikace Obchod Play (Play Store)!

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.