Zde se nacházíte:Heureka.cz » Elektronika » Mobily, tablety, nositelná elektronika » Tablety a čtečky » Tablety » Apple iPad 32GB WiFi 3G » Poradna » Otázka
Poradna Apple iPad 32GB WiFi 3G
Autor:
|
Vloženo: 12.07.2012 000 18:50
|
Témata: Poradna Apple iPad 32GB WiFi 3G
Dobrý den je možný že mi nejde iPad zprovoznit i když mám iTunes instalovaný v pc?
-
14. července 2012
Dobrý den,
na Vaši otázku je těžko odpovědět, napsala jste málo detailů. V každém případě po zapnutí iPadu přístroj sám naviguje, co a jak máte dělat.
Pokud tento postup dodržujete a iPad Vám přesto nejde zprovoznit, popište, prosím, co a jak Vám to dělá/nedělá.
S pozdravem
ExaSoft
http://www.exasoft.cz
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
14. července 2012 -
Sabina
Dobrý den, když se snažím zapnout iPad tak se mi objeví slide to power off. Když iPad připojím k pc tak nereaguje na nic. iTunes ho najde ale už neotevře, nebo mi to píše URL nelze otevřít. už to zkouším tak týden a pořád nic
-
16. července 2012 -
ExaSoft
Zkuste udělat restart iPadu. Ten provedete tak, že podržíte zároveň horní tlačítko pro vypnutí a kulatý home button pod obrazovkou po dobu cca 5 sekund. Pak se objeví šoupátko pro vypnutí. Vypněte a opět zapněte (přidržte horní tlačítko po dobu cca 5 sekund).
POkud i pak bude iPad dělat problém, je to otázkou na servis. Popřípadě ještě doporučím zavolat přímo na Apple do Prahy na číslo 800 700 527.
S pozdravem
ExaSoft
http://www.exasoft.cz
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.