Poradna GoClever TAB A104

Autor: | Vloženo: 08.01.2013 000 17:45 | Témata: Poradna GoClever TAB A104

Zajimalo by me, jestli teda ten android market a ty lagy maji nejakou souvyslost, nebo je to jenom nahoda...

Dotaz pro lidi, co vyresili problem s google play obchodem: Jak?

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    10. ledna 2013 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Oprava chyby (RPC:S-5:AEC-0) v Obchodu Google Play (Goggle Play Store):
    1. Přejděte na Nastavení (Settings)
    2. V levém sloupci klepněte na Aplikace (Apps)
    3. V pravém klepněte na VŠE (ALL) a vyhledejte na seznamu Google Services Framework (Google Services Framework).
    4. Klepněte na Google Services Framework (Google Services Framework). Dále klepněte na Vynutit ukončení (Force stop) a potvrďte OK a dále klepněte na Mazání dat (Clear data) a potvrďte OK.
    5. Po provedení těchto dvou kroků použijte tlačítko Zpět v levém dolním rohu. Nyní jste nastaveni na VŠE (ALL) a vyhledejte tentokrát na seznamu Obchod Google Play (Google Play Store)
    6. Klepněte na Obchod Google Play (Google Play Store). Dále klepněte na Vynutit ukončení (Force stop) a potvrďte OK a dále klepněte na Mazání dat (Clear data) a potvrďte OK.
    7. Nyní vypněte a znovu zapněte tablet.
    8. Po načtení systému Android počkejte asi 10 minut před spuštěním aplikace Obchod Play (Play Store)!

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.