Poradna GoClever TAB A73

Autor: | Vloženo: 19.08.2012 000 18:42 | Témata: Poradna GoClever TAB A73

Nepřipojím se přes wifi..

tablet mam 4 dny, - 3 dny, co jsem byla doma sem se vpohode pripojila pres moji wifinu, dalsi den jsem sla ke kamosce chtela se pripojit u ni taky pres wifi... tim to asi začlo..tablet mi vyhledal vsechny dostupne site, i jeji, ale kdyz dam pripojit nic to nedela jenom se to porad ověruje a pak napise CHYBA a potom ODPOJENO, ikdyz ji mam porad zaplou potom uz porad pise ODPOJENO...ikdyz ho vypnu a to uz jsem delala tolikrat tablet porad dela to same ... ted uz se nepripojim ani u me doma, kde to fungovalo vubec nevim co s tim mam delat .. nepripoji se ani kdyz stojim uplne vedle routeru!! nastaveni je vporadku, nic jsem tam nemenila..myslela jsem ze se nepripojim treba u ni ze se to nejak seklo, ale kdyz uz se nepripojim ani doma kde to slo.... sem z toho nestastna mam tablet jenom 4 dny :( .... Prosim o radu

  • VTKale

    VTKale

    20. srpna 2012 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Zdravím,

    ze začátku bych napsal, že osobně mi teda příjde nesmyslné psát hned negativní recenzi, aniž byste se s někým poradila. Je to značně ukvapená reakce. Já jsem se už na tomto tabletu připojil minimálně k šesti WiFi sítím různého druhu (domácí, školní, v obchodě, v restauraci) a popsané problémy jsem neměl.

    A nyní návrhy možného řešení:
    a) Odstraňte všechny uložené WiFi sítě (kliknout na název -> odstranit), vypněte tablet i router, opět zapněte router i tablet a zkuste se připojit

    b) Napište na podporu GoCleveru ohledně vašeho problému - e-mail je na druhé straně českého manuálu: [email protected]. Možná už něco takového řešili a budou vám schopni pomoci. Pokud nechcete čekat na jejich reakci (může to být hned, ale taky za několik dní), postupte k dalšímu bodu. Osobně doporučuji týden počkat.

    c) Poslední možnost, kterou vám ale pravděpodobně poradí hodně lidí jako první (základní) => restartujte tablet do továrního nastavení - v manuálu: Nastavení -> Ochrana osobních údajů -> Obnovení továrních dat (smažete tím ale úplně vše - všechny aplikace, nastavení, připojený účet Google)


    Pěkný den,
    VTKale

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne (3)
    • VTKale

      20. srpna 2012 - VTKale

      Možnost b) přeskočte. Pokud nepomůže to první, tak tablet restartujte do továrního nastavení.

      Napište, pokud se to vyřeší.


    • Katka

      21. srpna 2012 - Katka

      Dekuji za Vase rady, dnes jsem tablet resetovala (obnovila do tov. nastaveni) a je to stejne :( u wifi je napsano odpojeno, a u vyberu siti mam napsane :
      XXXXX
      Vypnuto, zabezpeceni WPA .....

      nevim proc je tam vypnuto a tohle to udelalo i tu te kamaradky..... Jeste dnes vypnu celou wifi i tablet a pokud ani to nepomuze, asi napisu do servisu pres email, a posleze asi pujde na reklamaci, ale uvidim..... jinak mokrat dekuji za Vase rady :)


    • Katka

      21. srpna 2012 - Katka

      Jinak wifi funguje normalne , doma na ni mame pripojeny i notebook, takze je jiste ze je vporadku....ale jak jsem psala zkusim ji vypnout a zapnout, horsi bude pokud to bude stejne.... taky i pri prenaseni tabletu sem s nim nikam neťukla, nespadl, nic ... takze je vylouceno poskozeni z moji strany...:)


    • VTKale

      21. srpna 2012 - VTKale

      To je celkem podivné. Vyzkoušejte tedy a). Hlavně si zkontrolujte, zda je v tabletu správně nastaveno heslo k vaší WiFi a taky vybrán správný druh zabezpečení (WPA/WPA2). Taky by mohl být problém v zapnutém filtru MAC adres na routeru (tam jsou přesně zapsána zařízení, která se mohou k routeru připojit), ale jelikož tvrdíte, že už jste připojená byla, tak to asi tento problém nebude.


    • VTKale

      21. srpna 2012 - VTKale

      Tablet jste kupovala přes internet nebo v kamenném obchodě? Pokud na internetu, tak kontaktujte prodejce e-mailem s popisem problému. Pokud v kamenném obchodě, zajděte tam, popište problém, co jste provedla (reset) a že to stále nefunguje. Pokud je to tak krátkou dobu po prodeji, mohou vám to vyměnit hned za nový kus, ale záleží na prodejci.

      U toho servisu na goclever.cz si teď nějak nejsem jistý, zda opravují i v rámci záruky (kdyžtak se zeptejte). Každopádně řešení reklamace přes prodejce bude asi ve všech ohledech nejlepší a nejsprávnější.


    • Katka

      21. srpna 2012 - Katka

      tablet byl koupen pres internet- konkretne pres kasa.cz , coz me osobne ted mrzi, celkove mam se elektronikou pres internet potize.. uz jednou jsem mela mobil koupeny pres internet byl 2x reklamovan a prisel upúlne stejny se stejnymi problemy a pak se jich ukazalo jeste vic.. takze se toho strasne bojim, kdyz pomyslim na to ze tablet mesic nebudu mit a treba prijde uplne stejny se stejnymi problemy...


    • VTKale

      21. srpna 2012 - VTKale

      Reklamace zboží zakoupeného na internetu je sice o něco složitější (nutnost zaslat poštou), ale zase tak hrozné to není. Být vámi kontaktuji reklamační oddělení prodejce, aby vám poradil další postup.

      Předtím si ale ještě pro jistotu vyzkoušejte na jiné WiFi síti, že tablet opravdu nefunguje na žádné - v případě, že by dorazil do servisu a na jejich WiFi by fungoval, mohou ho poslat obratem zpět, že v zařízení chyba není a máte si projít nastavení vaší WiFi.


    • Katka

      21. srpna 2012 - Katka

      Už jsem vypla i zapla WiFi i tablet, ale tále se děje to samé, Stále píše odpojeno, psala jsem do servisu GoClever, ale zpráva se nedoručila... takže teď už vážně nevím co dělat, uz jsem zkoušela 2 wifi- u kamarádky, v obchodě, ale stále se nic neděje...:(


    • VTKale

      21. srpna 2012 - VTKale

      Zpráva se nedoručila znamená, že vám neodepsali, nebo že vám přišlo oznámení o nedoručení?

      Jak jsem psal, kontaktujte reklamační oddělení kasa.cz.


    • Katka

      21. srpna 2012 - Katka

      potom jsem posílala znovu a uz se zpráva doručila, psala jsem i na kasa.cz, nyní budu čekat


    • Katka

      23. srpna 2012 - Katka

      Dobrý den, dnes (po 5ti dnech), kdy wifi nefungovala se z niceho nic pripojila...hned jsem jej jela vyzkouset ke kamaradce- na jinou nez mou eifi a taky se vporadku pripojila a vse fungovalo vporadku, zrejme se to nejak zaseklo, ae i tak bych zduraznila fakt ze zásek trval 5 dni.... kazdopádne mockrat dekuji za rady a doufam ze s tabletem uz nebudou problem, preji hezky den


  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    20. srpna 2012

    Ahoj Katko,stalo se mi to samé,stačí jenom dát nastavení pak Zálohování a Obnovení dat ,kliknete a pak dáte obnovení továrních dat. Tablet bude jako nový,vyčistí se paměť a vše budete mít jako nové
    :-)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne (3)
    • Katka

      20. srpna 2012 - Katka

      dobra vyzkousim, jeste mam ale dotaz mate to sama odzkouseno, jak jste psala, a pak uz tablet fungoval i na jinych sitich normalne? mam strach ze to totiz bude delat to same, v tabletu mam dost aplikaci atd, a nechci si je tam porad instalovat ..... a uz i tohle mi prijde divne kdyz je par dni novy... ale asi jinou moznost nemam, dekuji za radu a prosim jeste o odpoved :)


    • Katka

      21. srpna 2012 - Katka

      Dnes jsem ho resetovala a dělá porad to stejne.....:(


  • GC

    GC

    23. srpna 2012

    Dobrý den,

    podle popisu se pravděpodobně jedná o problém s WiFi modulem.
    Nejčastější řešení bývá, jak je zde již několikrát napsáno, resetování zařízení do továrního nastavení.

    Pokud tento krok nepomůže, problém je způsoben chybou v HW. V tom případě Vám nezbývá nic jiného než zařízení zaslat do servisu.

    Bližší informace k tomuto kroku Vám podáme na emailové adese.

    [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (4)
    • Ne
    • Katka

      23. srpna 2012 - Katka

      Dobrý den, dnes jsem wifi zapla a vypla (v tabletu) a najednou vsechno bezelo vporadku... ihned jsem jej jela vyzkouset ke kamaradce- zda bude delat to stejne, ze by to nefungovalo na jine nez moji wifi... a uz vse fungovalo vporadku, nevim cim to je asi se to zrejme nejak zaseklo, ale zasek trval 5 dni.... rozhodne dekuji za radu, ale stejne nevim kde byl ten problem, kazdopadne jsem rada ze se to nakoonec spravilo.... :)


    • Katka

      23. srpna 2012 - Katka

      Děkuji za Vaši reakci a rady :)


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.