Zde se nacházíte:Heureka.cz » Elektronika » Mobily, tablety, nositelná elektronika » Tablety a čtečky » Tablety » GoClever Tab A93 » Poradna » Otázka
Poradna GoClever Tab A93
-
12. února 2014
mi načte
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
13. února 2014
Zkuste obnovu továrního nastavení nebo kontaktujte podporu výrobce.
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
13. února 2014
A zkusil si resetovací tlačítko?Myslím,že je vzadu a budeš potřebovat něco špičatého. A tablet se vůbec nezapne?Nebo zůstane viset na úvodní obrazovce?
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
14. února 2014
Můžeš vyzkoušet,jestli se dostaneš do Nouzového režimu-zapneš tablet a po naskočení loga Androidu zmáčkneš a budeš držet tlačítko Vol- . Pokud se tam dostaneš, tak běž do Nastavení-Zálohování a obnovení dat a dej Recovery Mode,tablet se restartuje a v nabídce dej wipe data/factory reset a potvrď zapínacím tlačítkem,potom najeď na první položku reboot a potvď.Tablet se restartuje s továrním nastavením.
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
2. dubna 2014 -
Martin Čejka
Zdravím tě, mám problém jako kolega, chtěl bych to resetnou do továrního. Ale dostal jsem se k obr ležícího droida s vykřičníkem...a dál?..nevím jak do Nastavení...díky za odpo. [email protected]
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.