Poradna GoClever Tab R75

Autor: Anonym | Vloženo: 06.03.2013 000 12:09 | Témata: Poradna GoClever Tab R75

Anonym

REKLAMACE

prosím poradte,od 14.1.2013 mám v reklamaci tento tablet,v servisu goclever!!!Na mé žádosti o vrácení nereaguji,již 14dní tvrdí,že byl tablet poslán firmou PPL zpět...14dní???PPL?...na PPL jsem nyní s prozbou volala,bohužel,goclever servis tablet vůbec neodeslal!!!prosím poradte co mám dělat dál?!!!určitě nás je mnohem více...DEKUJI

  • Tablet

    Tablet

    7. března 2013 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Navíc pokud sami do tzv, Go Clever servisu (nevím jestli ho tak vůbec mám nazývat) zašlete tablet, tak už se sním také nemusíte shledat a pokud ano tak za téměř každou opravu zaplatíte ( Neuznají vám reklamaci ) - doporučuji Go Clever nekupovat ( hlavně ohledně případné budoucí reklamace)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • jaja

    jaja

    6. března 2013

    obatte se na COI nebo napiste do TV do poradu co se venuje temto problemum.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • pepa

    pepa

    6. března 2013

    jinak doporucuji reklamaci pouze pres obchodnika

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      7. března 2013 - Anonymní uživatel

      pozdě:-(


  • Vojtěch Dohnal

    Vojtěch Dohnal

    6. března 2013

    Otřesné. Doufám bude poučením pro ostatní, koho by napadlo si tuto hrůzu koupit.
    Jinak osobně mám s GoClever jen ty nejhorší zkušenosti.
    Ale je tam snad zákonná lhůta 30 dní?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      7. března 2013 - Anonymní uživatel

      Asi 30dní je,jenže prodejce p.STYBR Ustí nad Labem nechce mít nic společného,jelikož mi PPL vyzvedlo tablet doma,svozem goclever....jenže pí.STYBROVA mi s arogancí oznámila,že mi ho do reklamace nevezme,že musím sama....:-(nyní jsem opět volala servis,opět to zvedl ten samý vytroublo a opět tvrdil,že ho kolega poslal,opět PPL nemá žádný záznam,že by měli doručit nějaký balík...prostě nic...vůbec nevím co stím:-(


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.