Poradna GoClever Tab R974

Autor: Anonym | Vloženo: 26.08.2013 000 12:53 | Témata: Poradna GoClever Tab R974

Anonym

Problém s nabíjením !?

Vlastním tablet GoClever Tab R974.2(s bloothu). Koupen v Makru dne 28.3.2013. Po měsíci nešlo ho nabít. Dán na reklamaci. Servis sdělil, že byl opraven blok nabíjení. Po opravě to bylo asi zase 1 měsíc v pořádku. Po této době konektor od nabíječky v tabletu nedržel pevně, začal se viklat.Signálka nabíjení přestala svítit, tudíž tablet se nenabíjel. Při doteku na konektor se signálka rozsvítila, tím tablet se opět nabíjel.
Dáno opět na reklamaci. Nemá někdo s tím zkušenosti a nebo jsem koupil vadný kus? Děkuji.

  • Martin

    Martin

    26. srpna 2013

    Myslím, že mechanická kvalita výrobků GoCleve odpovídá jejich nižší ceně. Vlastním navigaci GoCleve a TomTom. Nižší cena navigace GoCleve se projevuje mimo jiné i u USB konektoru, taky tam není nic moc a občas zlobí ....

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    26. srpna 2013

    Polsko no :D, reklamovat

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.