Poradna Google Nexus 7 16GB

Autor: | Vloženo: 25.01.2013 000 21:56 | Témata: Poradna Google Nexus 7 16GB

Display nefunguje

Tablet jsem dostal k vánocům a celou dobu fungoval dobře. Včera ale najednou prestal kousek na spodní části displeye fungovat a funguje pouze pokud na display přitlačím, a nebo pouze chvíli. Nevím co mám s tabletem dělat a bojím se, ze mi neuznaji reklamaci. Stalo se to také někomu? Předem děkuji.

  • Martin Matuška

    Martin Matuška

    26. ledna 2013

    Dobrý den,
    pokud toto tablet začal dělat až po nějaké době tak je velice pravděpodobné, ze se projevila výrobní vada, která musí byt uznána reklamací. Otázka však je zda-li Vám tablet nějak nespadl.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    26. ledna 2013

    Mel jsem stejný problém a reklamace mi byla v pohodě uznána. Na displayi mi nefungoval také pouze kousek na spodní části u hlavních tlačítek

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    26. ledna 2013

    Také mám tento problem, ale reklamace mi nebyla uznána. Nevím co ted s tabletem. Tablet mi nespadl a nic podobného se s nim nestalo. Samo od sebe to prostě přestalo reagovat. Prosím o radu. Dekuju

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Martin Matuška

      26. ledna 2013 - Martin Matuška

      Otázka je zda jste kupoval tablet v certifikovaném obchodě.


    • Anonymní uživatel

      31. ledna 2013 - Anonymní uživatel

      co je certifikovaný obchod? tohle není apple.

      k věci. odneste to tam znova, zkuste to. máte na to právo, oni vám to do reklamace musí vzít. ideálně si k tomu přimyslete něco dalšího. já si přimyslel baterku a při demontáži mi zlomili základní desku. tak mi vyměnili v podstatě všechno.


    • Martin Matuška

      31. ledna 2013 - Martin Matuška

      Není to Apple? V dnešní době si na to výrobci dávají pozor zda jste koupil CZ distribuci - certifikovaný obchod nebo šedivku - kde jaký obchod. Právě při takovýchto reklamacích bývá problém. A pokud se jedná zrovna v tomto případě o ASUS tak ten sám o sobě nedává reklamace ,,zadarmo''


    • Anonymní uživatel

      31. ledna 2013 - Anonymní uživatel

      pakliže mám potvrzenej záručák od prodejce, je mi naprosto ukradený jak to vyřeší. to že to neopraví oficiální servis asus mi je jedno, když to spraví....


  • Martin

    Martin

    6. února 2013

    Co njrychleji reklamovat.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.