Poradna Lenovo Tab 2 A10-70F Wi-Fi 16GB ZA000006CZ

Autor: Ivka3004 | Vloženo: 27.07.2017 000 21:25 | Témata: Poradna Lenovo Tab 2 A10-70F Wi-Fi 16GB ZA000006CZ

Ivka3004

Ivka3004

Aktualizace

Dobrý den, tablet nelze aktualizovat již cca jeden rok. V servisu mně sdělili, že nejsem první s tímto problémem. Prý mám počkat na další aktualizaci. Ale jiná za celou dobu nebyla. Ta, o které zde píšu má 1361 MB a vždy po stažení nastane problém, kterému nerozumím (celý displej je popsán textem asi ve třech barvách). Může mi někdo poradit?
Děkuji
Ivana

  • 1. srpna 2017 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den, zkuste tablet uvést do továrního nastavení. To provedete v "Nastavení" -> "zálohování a obnovení dat" -> "Obnovení továrních dat".

    Před obnovou do továrního nastavení si zálohujte svá data, případně i vyjměte z tabletu paměťovou kartu. Pokud zařízení bude vykazovat problémy i po obnově do továrního nastavení, kontaktujte linku Lenovo na tel. čísle 312 560 560 a sjednejte si bezplatné vyzvednutí vašeho zařízení k následné reklamaci, nebo zařízení odneste ke svému prodejci, který se o její vyřízení postará.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    28. července 2017

    Tablet jednoznačne reklamujte! Nemôžete sa predsa uspokojiť s tým, že vám povedia, že nie ste jediná...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Ivka3004

      28. července 2017 - Ivka3004

      Děkuji za odpověď, zkusim to. Dám vědět, jak dopadnu.


    • Anonymní uživatel

      28. července 2017 - Anonymní uživatel

      Dobre. Vela stastia. :)


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.