Poradna Lenovo TAB3 10 Business ZA1U0015CZ

Autor: | Vloženo: 07.06.2018 000 07:05 | Témata: Poradna Lenovo TAB3 10 Business ZA1U0015CZ

Seká se a je pomalý

Dobrý den, dle recenzí jsem koupila jsem synovi k narozeninám, ale při hraní her se seká, dlouho načítá, nereaguje. Jsem z toho špatná, nedělá radost synovi ani mě. Nevím, jestli je to na reklamaci nebo by stačil nějaký čistič? Má zaplněno 9 GB z deklarovaných 18 GB. Děkuji za rady.

  • 7. června 2018 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, ujistěte se, že je zařízení plně aktualizované a na pozadí neběží nějaká náročná aplikace. Pokud se zdá být vše v pořádku, zkuste zařízení plně zálohovat a obnovit do továrního nastavení.

    Obnovení do továrního nastavení provedete v "Nastavení" -> "zálohování a obnovení dat" -> "Obnovení továrních dat".

    Před obnovou do továrního nastavení si zálohujte svá data, případně i vyjměte ze zařízení paměťovou kartu. Pokud zařízení bude vykazovat problémy i po obnově do továrního nastavení, kontaktujte linku Lenovo na tel. čísle 312 560 560 a sjednejte si bezplatné vyzvednutí vašeho zařízení k následné reklamaci, nebo zařízení odneste ke svému prodejci, který se o její vyřízení postará.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.