Poradna Lenovo Yoga Tab 3 Plus 10 Wi-Fi 3GB/32GB ZA1N0025CZ

Autor: | Vloženo: 18.03.2017 000 13:20 | Témata: Poradna Lenovo Yoga Tab 3 Plus 10 Wi-Fi 3GB/32GB ZA1N0025CZ

Vydrz baterie ve sleep modu

Jak dlouho vam vydrzi baterka, kdyz je ve sleep modu? Za 24 hodin nepouziva mi spotrebuje treba 20% baterky. Wifi i ostatni programy pritom vypnuty. U spotreby je videt, ze to zere android system. Vite nekdo o nejakem reseni?

  • 21. března 2017 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, jedná se o běžnou spotřebu. V případě, že tablet delší dobu nepoužíváte, doporučujeme vám jej vypínat.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (5)
    • Ne (1)
    • Caruso

      21. března 2017 - Caruso

      Děláte si ze mě srandu? jak je možné, že LENOVO A 10 30 vydrží 20 dní i více a YOGA TAB 3 plus nevydrží ani 5 dní? A 10 30 má kapacitu baterie 7 000 mAh a YOGA 9 300 mAh. Jak mi vysvětlíte tohle? Hodlám tablet reklamovat. S tím, že je to normální, to na mě nezkoušejte. Přijde Vám i ostatním uživatelům, že tablet v nečinnosti v režimu letadlo za 8 hodin nečinnosti spotřebuje 10% baterky, a když je vše vypnutý a má jednu z největších baterií? Mobil s baterií o kapacitě 3 100 mAh spotřebuje za 8 hodin při vypnutých datech a wifi 1 - 2% a to chytá po celou dobu signal, tablet nechytá nic. Na telefonu i tabletu je Android 6.


    • Lenovo

      22. března 2017 - Oficiální zástupce značky Lenovo

      Dobrý den, vyšší spotřeba baterie v pohotovostním módu může být způsobena aktualizací, po které nebyl tablet uveden do továrního nastavení. Po aktualizaci zařízení je potřeba jej uvést do továrního nastavení, aby se aplikovaly aktualizace.To provedete v "Nastavení" -> "zálohování a obnovení dat" -> "Obnovení továrních dat".

      Před obnovou do továrního nastavení si zálohujte svá data, případně i vyjměte z tabletu paměťovou kartu. Pokud zařízení bude vykazovat problémy i po obnově do továrního nastavení, kontaktujte linku Lenovo na tel. čísle 312 560 560 a sjednejte si bezplatné vyzvednutí vašeho zařízení k následné reklamaci, nebo zařízení odneste ke svému prodejci, který se o její vyřízení postará.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.